Appcues: Support Specialist



Sediul central: Boston, MA

Adresa URL: http://www.appcues.com

Appcues caută un membru al echipei empatic, orientat spre client, care să se alăture echipei noastre de asistență pentru clienți. În calitate de specialist în asistență pentru clienți, veți lucra pentru a vă asigura că clienții pot învăța cum să utilizeze produsul Appcues, să depășească problemele în timp ce construiesc și proiectează fluxuri și să devină experți în utilizarea produsului pentru a-și atinge obiectivele.

În calitate de membru al echipei de asistență, veți lucra la o echipă strânsă care are un impact direct asupra experienței clienților și asupra produsului nostru general. Veți începe să lucrați cu clienții pentru a-i ajuta să devină rockstars la utilizarea Appcues pentru a crea experiențe de utilizare excelente. De asemenea, veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de produse și inginerie pentru a vă asigura că realizăm întotdeauna cele mai importante îmbunătățiri ale produselor noastre. În echipa de asistență și în toate Appcues, suntem dedicați învățării și creșterii constante, dacă doriți să îi ajutați pe ceilalți să învețe cum să creeze cele mai bune experiențe în produs în timp ce învață de la o echipă prietenoasă de colaborare, veți fi foarte potrivit!
Appcues facilitează livrarea unor experiențe de utilizator excepționale în cadrul produselor software la scară, ceea ce duce la clienți mai fericiți și la o creștere accelerată a afacerii. Folosind Appcues, clienți precum Pearson Education, Twilio, FreshWorks, The Knot și TrueCar construiesc experiențe pentru utilizatorii de la bord, își personalizează produsele și stimulează un angajament mai profund, totul fără a scrie niciun cod.
Zi de zi va include:
  • Analiză – Revizuirea căsuței de e-mail individuale și colective pentru probleme sau tendințe critice pe care trebuie să le rezolvați imediat sau să le ridicați altor echipe.
  • Prioritizare – Prioritizarea biletelor și atribuirea acestora către dvs. și colegii dvs. de echipă, după cum este necesar.
  • Executare – 70-80% din ziua dvs. obișnuită va fi dedicată pentru a ajuta clienții noștri să găsească soluții la problemele lor și să devină experți în utilizarea Appcues pentru a-și atinge obiectivele. Odată ce sunteți complet la bord, veți putea să petreceți 4 ore din coadă în fiecare săptămână lucrând la proiecte auto-direcționate pentru a îmbunătăți învățarea personală sau experiența clientului.
  • Colaborare – În plus față de a ajuta clienții, veți lucra și cu vânzările, succesul clienților, pentru a găsi soluții la problemele clienților cu care se confruntă, pentru a comunica modalități prin care putem îmbunătăți experiența clientului și pentru a acorda prioritate nevoilor clienților.
  • Educație – De asemenea, veți învăța de la clienți și de la alți membri ai echipei și veți folosi aceste informații pentru a crea și actualiza documentație și videoclipuri pentru a-i învăța pe clienți cum să folosească cel mai bine Appcues și cum să depășească problemele comune.
Acest rol va oferi acoperire pentru fusul orar din estul SUA, iar orele obișnuite vor fi între orele 9:00 – 17:00. Ca o pornire, orele sunt flexibile, astfel încât pot exista momente în care va trebui să lucrați devreme sau târziu pentru a ajuta un client și veți avea, de asemenea, libertatea de a vă ajusta programul atunci când aveți probleme personale.

Veți fi foarte potrivit dacă:
  • Aveți peste 3 ani de experiență într-un rol de asistență orientat către client, fie în persoană, fie practic. În mod ideal, aveți experiență în lucrul cu produse tehnice și non-tehnice care susțin un produs Saas.
  • Aveți experiență în lucrul cu HTML și CSS și puteți naviga în consola web.
  • Vorbiți limba engleză nativă sau cunoașteți fluent limba engleză.
  • Vă place să ajutați oamenii și veți căuta cu nerăbdare o soluție pentru problemele în care o rezoluție nu este disponibilă imediat.
  • Sunteți un expert în comunicarea cu oamenii prin video și e-mail.
  • Lăsați lucrurile mai bine decât le-ați găsit și săriți pentru a remedia problemele atunci când le găsiți.
  • Sunteți un învățat pasionat și vă place să împărtășiți cunoștințele pe care le obțineți.
  • Puteți menține o atitudine pozitivă chiar și în situații stresante și aveți abilitatea extraordinară de a face oamenii fericiți.
  • Puteți comunica subiecte complexe într-un mod pe care oamenii care nu sunt experți îl pot înțelege.

Avantajele noastre

100% la distanță – Nu avem un birou, care asigură că toți angajații noștri învață și colaborează în același mod folosind practici de lucru la distanță. Acest lucru nu se va modifica după COVID, deoarece ne-am angajat să fim 100% îndepărtați pe termen lung. Lucrăm în Slack, Zoom și cu o colecție de instrumente moderne de colaborare. Avem evenimente la distanță inclusiv și, după orele COVID, ne vom reuni de două ori pe an pentru un refugiu distractiv în afara site-ului.
Bunăstare – Veți avea planuri solide de sănătate, stomatologice și vizuale; acces la 401k și un concediu de maternitate și paternitate generos.
Buget pentru birou la domiciliu și tehnologie – Oferim o bursă de birou la domiciliu de 1000 USD, un buget anual suplimentar de 500 USD pentru tehnologie suplimentară legată de muncă și un buget de educație de 1k pentru dezvoltare profesională.
Spațiu de lucru pe noi – biroul de acasă nu îl tăie? Vă vom rambursa taxele de colaborare lunare.
Echitate – Vrem ca toată lumea să fie investită în succesul nostru. Acordăm fiecărui angajat capitaluri proprii din companie.
Transparență și colaborare – Încurajăm alinierea echipei cu întâlniri de toate formele și dimensiunile – o întâlnire lunară cu mâini întregi numită FirstThurs, prânzuri săptămânale în echipă și Lunch & Learns.
Vacanță nelimitată – Credem că timpul petrecut pentru a reflecta și a explora ne face pe toți mai productivi, așa că ne așteptăm ca fiecare angajat să ia minimum zece zile de vacanță pe an.

Despre noi

La Appcues, misiunea noastră este de a ajuta echipele să construiască produse care le plac utilizatorilor lor. Cu Appcues, puteți crea experiențe în produs (integrarea utilizatorului, anunțuri despre caracteristici, liste de verificare și multe altele) fără a scrie niciun cod. Credem că oamenii care nu sunt tehnici au adesea cele mai bune informații despre nevoile și dorințele unui utilizator și le oferim instrumentele necesare pentru a acționa.
Suntem un grup dinamic de coechipieri talentați care se provocă, au încredere și se preocupă unul de celălalt, de munca lor și de povestea de succes pe care o scriem. Valorile noastre nu sunt doar cuvinte. Trăim alături de ei.
Appcues este un angajator cu șanse egale, angajat în diversitate și incluziune și, de asemenea, o sărbătorește. Nu facem discriminări în funcție de rasă, culoare, origine națională, religie, sex, expresie de gen, orientare sexuală, vârstă, stare de veteran, stare de handicap sau stare civilă. Credem că echipe diverse promovează o cultură a companiei mai incluzivă, construiesc produse mai bune și sunt mai umane, mai umane și mai distractive.

Pentru a aplica: https://weworkremotely.com/remote-jobs/appcues-support-specialist

Launch: Senior Content Strategist

Appcues

Locatie companie: Boston, MA

Site web

Aplica pe WWR

Pentru a aplica la locul de munca remote "Appcues: Support Specialist", oferit de compania Appcues veti fi redirectionat catre weworkremotely.com.