Omnipresent: Customer Success Onboarding Coordinator – USA – Based Anywhere



Sediul central: New York, Statele Unite

URL: https://omnipresent.com De ce? Având atâtea companii în tranziție către munca la distanță, ceea ce oferim este mai relevant ca niciodată și creștem rapid! Avem nevoie de cineva care să poată ajunge la baza noastră de clienți în creștere rapidă din SUA. Ce? Veți prelua rolul de coordonator al experienței clienților și veți fi a doua angajare de succes pentru clienți din regiune, așa că acesta este un moment excelent pentru a veni și a ne ajuta să ne modelăm procesele, să oferim rezultate tangibile și să ne bucurați clienții. OMS? Nu puteți doar să articulați idei complexe într-un mod simplu pentru clienții noștri, sunteți obsedat și de simplificarea (și construirea) proceselor interne, punând întotdeauna vocea clientului pe primul loc. Detaliile despre munca omniprezentă la distanță este unul dintre marile egalizatoare ale timpului nostru, permițând oamenilor să-și asigure oportunități de angajare de la companii din întreaga lume, indiferent unde s-au născut sau unde trăiesc. Cu toate acestea, într-un moment în care munca la distanță explodează, majoritatea companiilor consideră că este prea complex, costisitor și consumator de timp pentru a angaja lucrători la nivel internațional. La Omnipresent, reducem această complexitate și oferim clienților noștri și lucrătorilor lor îndepărtați o experiență de angajare simplificată, rentabilă și conformă legal. Cu o rețea de entități juridice din întreaga lume, împreună cu o platformă tehnologică axată pe automatizare, construim pe piață oferta mondială de angajare ca serviciu. Rolul dvs. La Omniprezent, veți modela rezultatele pozitive ale clienților prin interacțiuni eficiente și proactive. Veți avea, de asemenea, sarcina de a colecta și analiza date și feedback pentru a dezvolta procese mai rapide și pentru a îmbunătăți percepțiile clienților noștri valoroși asupra întregii experiențe de service. Veți fi implicat în toate aspectele interacțiunilor cu clienții, asistență end-to-end, gestionarea conturilor, îndrumarea și educarea clienților și multe altele. În plus, toți membrii echipei se vor uita la dvs. și la echipa de succes a clienților pentru contribuții la deciziile cheie.

  • Preluează clienții noi din vânzări și acționează ca punct unic de contact cu obiectivul de a oferi clienților noștri o experiență de service rapidă, cu efort redus și rapid.
  • Dețineți și gestionați relația cu clienții pe tot parcursul procesului de integrare a angajaților.
  • Coordonează interogările clienților și conectează-ți colegii experți în materie juridică, salarizare, beneficii sau tehnologie.
  • Asigurați-vă încadrarea în timp util a noilor clienți, precum și asistență post-live.
  • Ajutați la simplificarea și automatizarea proceselor operaționale complexe împreună cu echipa tehnologică. Fiți un participant intern activ la îmbunătățirea pașilor, a conținutului și a structurilor legate de interacțiunile cu clienții noștri
  • Comunicarea cu clienții, oferirea unui sentiment de control și asigurare și colectarea de feedback
  • Reprezentați vocea clientului pentru a furniza contribuții la fiecare produs de bază, proces de marketing și vânzări.
  • Colaborați cu echipa de inginerie și dezvoltare și depanați problemele tehnice ridicate de clienți.
  • Măsurați nivelul de satisfacție al clienților față de companie și oferiți feedback celorlalte echipe cu privire la îmbunătățirile serviciilor.
  • Fiind principalul punct de contact dintre companie și clienții noștri în etapa critică de angajare a angajaților.

Ai făcut câteva dintre aceste lucruri …

  • În mod ideal a câștigat 2+ ani de succes pentru clienți, experiență pentru clienți, asistență, management de proiect sau experiență de gestionare a conturilor într-o companie de tehnologie de scalare.
  • A construit un palmares dovedit de lucru într-un rol extrem de dinamic care se confruntă cu clientul.
  • A lucrat într-un mediu cu mai multe părți interesate
  • Are și menține un nivel foarte ridicat de precizie și atenție la detalii chiar și atunci când jonglează cu mai multe priorități.

Ești genul de persoană care …

  • Poate articula idei complexe într-un mod simplificat și poate oferi clienților noștri îndrumări clare și ușor de înțeles.
  • Are abilități excelente de comunicare / prezentare și abilitate de a construi relații pozitive
  • Iubește să rezolve probleme operaționale complexe prin construirea de procese simple, identificarea și utilizarea soluțiilor moderne (online) pentru a asigura un grad maxim de automatizare, înlocuind interacțiunea manuală umană ori de câte ori este posibil
  • Adoptă o abordare flexibilă, capabilă să funcționeze eficient cu incertitudine și schimbare și depășește calea suplimentară pentru a ne îndeplini angajamentele clienților

Ce este în ea pentru tine (în afară de cea mai distractivă și provocatoare călătorie din viața ta!)

  • Proprietate partajată – A face parte din călătoria noastră înseamnă că veți deține o parte din Omniprezent
  • Dreptul anual de concediu: 33 de zile, inclusiv sărbătorile locale
  • Echipamente și infrastructură: vă oferim un buget pentru toate echipamentele de care aveți nevoie pentru a lucra eficient oriunde vă aflați
  • Retrageri de companie: planificăm retrageri bianuale la nivel de companie după COVID, precum și activități sociale și alte activități de team building
  • Muncă flexibilă – Lucrați de oriunde din lume – Nu ne pasă unde sau când lucrați atâta timp cât se termină treaba. Suntem cu adevărat la fel de flexibili pe cât munca ne permite

Credem că lucrul la distanță este un mare egalizator și practicăm ceea ce predicăm. Inclusivitatea este fundamentală pentru misiunea noastră și suntem dedicați incluziunii conștiente. Credem în potențialul tuturor; indiferent de rasă, religie sau credință, origine etnică, abilități fizice diferite, structura familiei, socio-economică, vârstă, naționalitate sau cetățenie, stare civilă, de parteneriat civil sau intern, orientare sexuală sau identitate de gen. Pentru a aplica: https://weworkremotely.com/remote-jobs/omnipresent-customer-success-onboarding-coordinator-usa-based-anywhere

Launch: Senior Content Strategist

Omnipresent

Locatie companie: New York, United States

Site web

Aplica pe WWR

Pentru a aplica la locul de munca remote "Omnipresent: Customer Success Onboarding Coordinator – USA – Based Anywhere", oferit de compania Omnipresent veti fi redirectionat catre weworkremotely.com.